Ce înseamnă să mănânci sănătos?

Ce inseamna sa mananci sanatos

Vrei să mănânci sănătos? Iată ce schimbări trebuie să faci

Ți se pare dificil să înțelegi ce înseamnă să mănânci sănătos? Între etichetele înșelătoare și oferta nesfârșită de alimente sănătoase aflate pe fiecare raft de la supermarket, a mânca sănătos poate fi o sarcină confuză și chiar descurajantă.

Dar, a începe să mănânci sănătos nu înseamnă limitări stricte sau a te priva de alimentele pe care iubești să le consumi. Mai degrabă, este vorba de a mânca corect și echilibrat.

Alimentația sănătoasă nu trebuie să fie prea complicată. Dacă te simți copleșit de toate sfaturile contradictorii despre nutriție și dietă, nu ești singur.

Ce este considerată mâncare sănătoasă?

ce înseamnă să mănânci sănătos?

Mâncarea sănătoasă înseamnă să consumi o varietate de alimente care îți oferă nutrienții de care ai nevoie pentru a-ți menține sănătatea, a te simți bine și a avea energie. Apa, carbohidrații, grăsimile, proteinele, vitaminele și mineralele sunt nutrienții cheie care alcătuiesc o dietă sănătoasă și echilibrată.

De asemenea, înseamnă să obții numărul de calorii potrivit pentru tine (să nu mănânci prea mult sau prea puțin).

Nutriția este importantă pentru toată lumea. Atunci când este combinată cu antrenamente fitness acasă vei arăta mult mai bine într-un corp sănătos.

Ce să mănânci sănătos zilnic?

Alegerea inteligentă a alimentelor te poate ajuta să îți controlezi greutatea și să reduci riscul de apariție a bolilor cronice.

Un plan de nutriție sănătos este unul care cuprinde toți nutrienții de care corpul tău are nevoie zilnic, fără aditivi.

Încearcă să mănânci mai mult:

  • Fructe întregi – cum ar fi mere, avocado, fructe de pădure, citrice, struguri, piersici, nectarine, mango, ananas, rodii, banane, vișine și cireșe;
  • Legume – cum ar fi broccoli, cartofi dulci, sfeclă, spanac, ardei roșu, kale, ghimbir, sparanghel ,mazăre, morcovi, usturoi și ceapă;
  • Cerealele integrale – cum ar fi orezul brun, fulgii de ovăz și pâinea integrală;
  • Proteine ​​- cum ar fi carnea slabă și puiul, ouăle, fructele de mare, fasolea și lintea, tofu. nuci și semințe;
  • Lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi – cum ar fi laptele, iaurtul, brânza, lactatele fără lactoză și băuturile fortificate din soia (lapte de soia) sau iaurtul de soia;
  • Uleiuri – cum ar fi uleiul vegetal, uleiul de măsline și uleiurile din alimente precum fructe de mare, avocado și nuci.

Încercă să mănânci mai puțin:

  • Carne grasă, cum ar fi cârnați, hamburgeri și carne de pasăre cu piele
  • Gustări procesate precum chipsuri și dulciuri
  • Prăjituri și produse de panificație
  • Mâncare prăjită
  • Băuturi îndulcite, cum ar fi sucurile
  • Fast food și pizza

Câte calorii trebuie să mananci pe zi?

Este important să consumi numărul de calorii potrivit pentru tine (să nu mănânci nici prea mult dar nici prea puțin). Chiar și procese precum respirația și gândirea consumă energie.

  1. Dacă consumi zilnic numărul de calorii de care corpul tău are nevoie, te afli la menținere.
  2. Dacă consumi mai multe calorii vei lua în greutate.
  3. Dacă consumi mai puține calorii te vei afla într-un deficit caloric și vei pierde în greutate.

Cantitatea exactă de energie de care ai nevoie depinde de multe lucruri, inclusiv de vârstă și de cât de activ ești. Dar, în general, femeile au nevoie de aproximativ 2.000 de calorii pe zi, iar bărbații în jur de 2.500 de calorii.

Dacă ești gata să faci primul pas către un stil de viaţă sănătos, contactează-ne chiar astăzi!

Date de contact:

  • Email: info@magneticfit.ro
  • Telefon: +40 0731 170 579

💥Nou - Antrenamente online

De la: 108.00 lei / lună cu 5 Zile gratuit
288.00 lei la fiecare 6 luni cu 5 Zile gratuit
198.00 lei la fiecare 3 luni cu 5 Zile gratuit

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.